Žetony - počítadlo (Place Value) 352
S touto sadou 352 žetonů (Ø 2,5 cm) z recyklovaného kartonu s barevným potiskem lze zobrazit všechna čísla od 0,001 do 1 000 000. Desetinná čísla 0,001, 0,01 a 0,1 jsou vyjádřena také jako zlomky. Více
Kód produktu: 080440.000 EAN: 4260414067099 Doprava a platba
Žetony počítadla hodnot řádů (352 ks), s touto sadou 352 počítadel hodnot míst řádů (Ø 2,5 cm) z recyklovaného kartonu s barevným potiskem lze zobrazit všechna čísla od 0,001 do 1 000 000. Desetinná čísla 0,001, 0,01 a 0,1 jsou vyjádřena také jako zlomky.
20x 0,001 20x 0,01 20x 0,1
50x 1 50x 10 50x 100 49 x 1000
20x 10 000 20x 100 000 20x 1 000000
11x 1/1000 11x 1/100 11x 1/10
Dovednosti:
- Uvědomění si, že poloha číslice v čísle určuje její hodnotu (princip place value)
- Rozvoj komplexního pojetí čísla
- Struktura desítkové soustavy, znázornění čísel
- Řazení, porovnávání a uspořádání čísel podle velikosti
- Princip sčítání: Celková hodnota čísla je součtem hodnot jednotlivých číslic v příslušném řádu. Číslo 486 je součtem 400 + 80 + 6
- Princip multiplikace: Každá číslice čísla udává, kolik svazků této velikosti existuje. Číslice 8 v čísle 486 tedy znamená osm svazků po deseti
- Princip svazků: Desítková soustava hodnot vychází ze základu čísla 10, tj. deset prvků kažého řádu se spojí v jeden prvek další většího řádu. Hodnoty číslic se tak zprava doleva zvyšují desetinásobně
- Pochopení hodnoty místa pro přirozená čísla je rozšířeno na zlomky a desetinné zlomky
Baleno v kartonové krabici s návodem.
Určeno pro | holku, kluka |
---|---|
Věk | od 6 let |
Obal: délka (cm) | 17 |
Obal: šířka (cm) | 16 |
Obal: výška (cm) | 3 |
Určeno pro | holku, kluka |
---|---|
Věk | od 6 let |
Obal: délka (cm) | 17 |
Obal: šířka (cm) | 16 |
Obal: výška (cm) | 3 |
Nakrm draka!
Dejte vašim drakům v hlavách vašich dětí to, co potřebují. Dejte jim nejen slovo, nebo číslo. Dejte jim jasnou představu o významu, hodnotě, velikosti, barvě, chuti. Dejte jim do ruky to, co chcete aby pochopili, nechte je to osahat, potěžkat, změřit, porovnat. Nechte je to uchopit a pochopit. Dejte jim prostor k propojování vědomostí propojením smyslů....
Povídání o tom co a hlavně proč máme některé produkty v nabídce.